خانما ۳۷ هفته وزن بچه ۳/۱۰۰ خوبه؟؟

۷ پاسخ

سلام وزن بچم تو 31هفته 1370بود

اره عزیزم خوبه ماشاالله

آره عزیزم عالی

وزن تقریبی میزنه شاید بیشترم باشه واس منکه بیشتر بود

عالیه گلم

اره عالیهه

آره عالیه ماشالله
تا بدنیا بیاد میشه ۳۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی