سلام
مامانا وزن ۲۸۵۰ برای ۳۷ هفته خوبه یا کمه؟

۴ پاسخ

حالا دیگه هر چی هست تمومه عزیزم

بله تو رنج نرماله. باید بین۲۶۰۰ تا ۳۱۰۰ باشه ک تقریبی ش میشه وزن بچه شما. دقیقا نرماله. نه حداقل هست و نه حداکثر

من ۳۵ هفته رفتم ۲۷۵۰ بود

واسه منم همینقده شما قبل این سونو چند هفته رفتید

سوال های مرتبط

مامان قرص قمر 🌜 مامان قرص قمر 🌜 ۲ ماهگی
مامان رستا🩷👧🏼 مامان رستا🩷👧🏼 ۱۰ ماهگی