سلام ۳۷ هفته وزن جنین ۲۸۵۰ خیلی کمه؟

۵ پاسخ

من ۳۲ هفته ۲۴۰۰ بودم تا ۳۷ معلوم نیس ب کجا برسم😶

عالی عزیزم

نه خوبه عزیزم ولی سونو دقیق نیس مال سودا گفتن ۳۷ هفته ۳ کیلو دنیا اومد ۲۹۰۰ بود

ن عزیزم نی نی دوست من ۲۸۵۰ بود وزنش الانم ب دنیا اومده خداروشکر هیچ مشکلی نداره استرس ب خودت وارد نکن

نه عزیزم وزنش خوبه تا زایمان سه ب بالا میشه

سوال های مرتبط

مامان رستا🩷👧🏼 مامان رستا🩷👧🏼 ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی