من ۳۲ هفته ۲۴۰۰ بودم تا ۳۷ معلوم نیس ب کجا برسم😶
عالی عزیزم
نه خوبه عزیزم ولی سونو دقیق نیس مال سودا گفتن ۳۷ هفته ۳ کیلو دنیا اومد ۲۹۰۰ بود
ن عزیزم نی نی دوست من ۲۸۵۰ بود وزنش الانم ب دنیا اومده خداروشکر هیچ مشکلی نداره استرس ب خودت وارد نکن
نه عزیزم وزنش خوبه تا زایمان سه ب بالا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.