وزن ۲۴۰۰ برای هفته ۳۷ خیلی کمه؟🥲

۷ پاسخ

کم که هست، منم توی ۳۶ هفته سونو دادم ۲ و ۱۰۰ بود دکتر گفت ریز هست اما اشکالی نداره

عزیزم کدوم مرکز میری سونو‌؟؟؟

من بچم دنیا اومد۲۱۰۰بود خوبه فکرش نکن

گلم خب کم باشه مگه چی میشه ایشاا... سالم باشه به دنیا میاد شیر میخوره تپل میشه مهم سلامتشه

من 37و. سه روز سزارین شدم بچم بدنیا امد 3کیلیو بود

کمه مال من ۳۷ ۳ روز ۲۸۸۰ بود گفت کمه ۱۰ روز اینا

من بدنیا اومدم ۱۷۰۰بودم😅

سوال های مرتبط

مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۲ ماهگی
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد