مامانا سلام وزن ۲۴۰۰ برا هفته ۳۴ نرماله ؟خوبه یا کمه ؟

۸ پاسخ

برای من همین بود

عالیه بابا

سلام اگه سزارینی تامیتونی تخم آب پز و آجیل و بستنی و آبگوشت و کباب بخور .من ۳۵هفته گفتن ۲ونیم بخاطر اینکه طبیعی بودم وخواستم خیلی درشت نشه خوراکمو کمتر کردم بچم ۲و۷۰۰دنیااومد .البته ک سونو هم هطا داره من احتمال میدم اون زمان بچم ۲۲۰۰بوده .پس تامیتونی بخور ک ورن بگیره

خوبه عزیزم نگران نباش بچه وزنش هم کم باشه دنیا میاد شیر میخوره تپل میشه انشاالله که صحیح و سلامت دنیا بیاد وزن کم و زیاد مهم نیست

دختر من 2200تو 38هفته دنیا اومد که 10 روز بعدش شد 2کیلو ولی 2ماهگی شد 4کیلو 400 و همینجور شیر میخورد تپل میشد نگران نباش

ماشالا تپلِ😍

اره عزیزم خونه از من ۲۸۰۰ بود سه شب قبل انجام دادم سی شش هفته

عالیه عزیزم من دختر اولم تو هفته ۳۹و۳روز باوزن ۲۷۰۰به دنیا اومد

سلام خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد