مامانا وزن ۲۴۰۰ برا هفته من خوبه یا کمه ؟

۷ پاسخ

نفس 2600بود
ببین کباب گوشت سیب زمینی
اینا بخور
به دکترت بگو پودر برات بنویسه

پسر منم ۳۵ هفته بدنیا اومد ۲۴۰۰ بود وزنش

ن کمه

نرماله
سونو وزن چند هفته رفتی و چند بود؟

نه خوبه منم ۳۵ هفته و ۱ روز رفتم سونو ۲۴۴۰ بود دکتر گف خوبه

از نظر من خوبه

یه مقدار کمه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی