۲ پاسخ

آره عالیه من ۳۴هفته رفتم گفت۲۲۰۰ هست

اره بنظرم خوبه چون من تازه سنو دادم بم‌گف کمه تو ۳۶ هفته ۲۳۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی