دیروز ۳۷ هفته دقیق بودم وزن بچم ۲۶۰۰ بود کمه ؟🥲

۸ پاسخ

منم ۲۷۷۰بود دقیق ۳۷هفته

آره عزیزم کمه یکم بخودت برس فدات

مهم سلامتیشه عزیزم بدنیابیادوزن میگیره اصلااسترس وزن رونداشته باش

سلامتیش مهمه به دنیا بیاد ده روزه بشه و خودش وزنشو میگیره

نه خوبه

منم اونموقع اینهمه بود پسرم 🥲

عزیزم نگران نباش قرار نیست ک همه نی نی ها تپل باشن الهی ک سلامت باشه این مهم تره

یکم کمه ولی اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آرتا و هیراد مامان آرتا و هیراد ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی