سلام خانوما تو ۳۷ هفته وزن بچه ۲۶۰۰ کمه؟

۷ پاسخ

فرق داره به ژنتیک و خوراک و کلی چیزا بستگی داره.من ۳۳هفته۲۵۰۰ بود.باباش ومامانش هیکلی خب معلوم جوجه هم درشت میشه.خودت درگیر نکن دکتر گفته خوبه خوبه دیگه.دنیا اومد اب گوش بخورخودت. بهش حریربادوم بده تپلی بشه

دختر من ۳۷ هفته ۳۶۰۰ بود

من ۳۶ هفته ۱ روز سونو داده بودم وزنش ۳۲۰۰ بود عااالی بود ولی ۳۷ هفته ۱ روز کیسه ابم پاره شد زایمان کردم وزن تولدشم ۳۲۰۰ بود

من پسرم ٤١هفته بدنيا آمد وزنش ٢٧٠٠بود

برا من ۳۷هفته به‌دنیا اومد ۲۷۰۰گرم

فک میکنم کمه

36هفته رفتم سونو 2810بود

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی