۳۵ هفته تمام وزن جنین ۲۶۰۰ کمه؟

۱۰ پاسخ

بنظرم که خوبه

عالیه

من رفتم سونو گفت 2600 دوروز بعد دنبا اومد 3 کیلو بود

نه خیلی خوبه

نه عزیزم وزنش عالیه

بیشترین وزن و ماه آخر میگیرع بچه
تا دو سه هفته دیگه شاید ۳ کیلو رو هم رد کنه

من ۳۶ هفته نزدیک‌ ۲۶۰۰ بودم دکتر گفت یکم کمه یعنی بچه ت ریزه ست

من 35هفته و دوروز1450بود دکتر سونو چند بار گفت کمه

خوبه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی