الان از سونو اومدم ۳۵ هفته تمام ۲۶۰۰ بود خوبه؟

۱۱ پاسخ

تا دنیا بیاد دیگه حدودا۳به بالاس

اره خوبه

منم ۲۶۰۰ بود عزیزم دکتر گفت نسبت به هفتش خوبه

خود دکتر گفت خوبه رشدش هم ۳۵ هفته و ۵ روزه احتمالا ۳۲۰۰ تا ۳۵۰۰ باشه

کمه فک کنم💁‍♀️

خووبه

تصویر

خب مگه سنو غربالگری بود که ایقد پول دادی؟

اره خوب

ای سونوگرافی نپرسیدی
خوبه

آره خوبه

بد نیست خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان مهبد و ماهور مامان مهبد و ماهور ۵ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی