خوبه برا من ۳۵ هفته و ۱ روز رفتم ۲۵۷۰ بود گفت خیلی خوبه
سلام نه بابا دستگاه نمیره زیر دوکیلو اونم بخاطر ریه
ولی فکر نکنم بچه شما دستگاه بره
۳۵هفته و ۴روز ۲۴۶۹(+-۳۶۹) بود حس میکنم -۳۶۹باید حساب کنم🥲😄
بچه مشکل نداشته باشه بخاطر وزن دستگاه نمیره
اره سونو ها بعضی وقتا خطا دارن
من بیمارستان بودم یکی ۳۴ هفته زایمان کرده بود وزن بچش ۱۹۰۰ بود دستگاه هم نرفت
نگران نباش اونقدرا پایین نیست وزنش تو این مدت باقیمانده ۳۰۰-۴۰۰ گرم زیاد کنه کافیه. بچه زود وزن میگیره چیزایی که سریع وزن میده بخور مثلا دلستر، کباب، حلیم، بستنی سنتی، آجیل.
ب دکترت بگوبرات لیدی میل بنویسه.بادوم گردو بخور اگ قندنداری بستنی و دلستربخور ب بچه وزن میده
دختر من ووقتی ب دنیا اومد ۲۸۰۰ بود ۳۶ هفته و ۵ روز بود ولی سونو ک دو روز قبل اینکا ب دنیا بیاد رفته بودم تو سونو وزن ۳ و خورده ایی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.