من 33هفته 2400 بود دیگه نمیدونم الان چند شده
من دو تا بچهام سی و پنج هفته آن
سه و بیست
یکیش سه و پنجاه
نه گلم من لیام تو ۳۷هفته ۲۷۰۰بود به دنیا اومد
من 38 هفته و چهار روز زایمان کردم پسرم 3100 بود خیلی کوچلوعه اگر میتونی نگه دار بزار بیشتر وزنبگیره خودت راحت تری
با این حال که پسرم وزن طبیعی داشت بغل کردن و حموم بردنش واقعا سخته 🥲
چرا حس میکنی ۳۵هفته زایمان میکنی
دخترم ۳۸هفته ۲روز ۲۸۵۰بود
سلام من تو ماه هشتم هستم و آمدم شهرستان نمیدانم الان سونوگرافی دارم یا میشه بگی بهم چه موقعی سونوگرافی دارم
والا بچعمن ۳۷۰۰بود اونقد کوچیک بود نمیتونستیمبغلکنیم
نه زیاد
پسر من ۳۷ هفته ۲۶۰۰ بود
خیلی هم ریز نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.