۱۰ پاسخ

من 33هفته 2400 بود دیگه نمیدونم الان چند شده

من دو تا بچهام سی و پنج هفته آن
سه و بیست
یکیش سه و پنجاه

نه گلم من لیام تو ۳۷هفته ۲۷۰۰بود به دنیا اومد

من 38 هفته و چهار روز زایمان کردم پسرم 3100 بود خیلی کوچلوعه‌ اگر میتونی نگه دار بزار بیشتر وزن‌بگیره خودت راحت تری
با این حال که پسرم وزن طبیعی داشت بغل کردن و حموم بردنش واقعا سخته 🥲

چرا حس میکنی ۳۵هفته زایمان میکنی

دخترم ۳۸هفته ۲روز ۲۸۵۰بود

سلام من تو ماه هشتم هستم و آمدم شهرستان نمیدانم الان سونوگرافی دارم یا میشه بگی بهم چه موقعی سونوگرافی دارم

والا بچع‌من ۳۷۰۰‌بود اونقد کوچیک بود نمیتونستیم‌بغل‌کنیم

نه زیاد

پسر من ۳۷ هفته ۲۶۰۰ بود
خیلی هم ریز نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی