فک میکنی عزیزم ب وزن نیس ب جثع هست پسزع من ۳۷۰۰ دنیا اومد من فک میکرذم خیلی درشت باشغ چون نوزادی خودم ۳۸۰۰ دنیا اومدم عکسم دیدم خیلی درشت بودم ولی وقتی دنیا اومد جثع معمولی بود
نگران نباش من خودم وقتی به دنیا اومدم ۲۵۰۰ بودم
پسرم که به دنیا اومد ۲۸۰۰ بود
من نه نداشتم بچه اولم هم ۳ کیلو بود امایک ماه پیش بستری بودم بیمارستان هم تختی من دوقلو داشت دختر سنگین ترینش ۲۳۰۰ گرم بود واون که وزنش کمتر بود رفت توی دستگاه دوشب البته ۳۶ هفته دنیااومدن
دختر من ۲۵۰۰ بود راضی بودم
پسر منم ۲۶۵۰بود دنیا اومدنی ریز بود ولی سریع وزن گرفت
بله دختر من2550به دنیا اومد این عکس چند روز پیششه لباساش سایز 1 که الان یکم کوچیک شدن
ازمن۲۶۰۰بود تواونقدرام ریزنبود
نینی من 2600 بود
سوال منم هست چون نی نی منم فسقلیه وخیلی تواینترنت سرچ کردم ک عکس نی نی ۲۶۰۰و۷۰۰روببینم چ اندازه ای بالانیومد😂اخه لباس سایزصفرگرفتم میترسم بزرگ باشه واسش بعدچون الان اینترنتی نمیشه خریدکنم میترسم بستم دیربرسه حضوری هم رفتم دوصفراینجاپیدانکردم
پسرم 2300 بود وزنش ولی تند تند وزن گرفت.
میخواسم بغلش کنم قنداقش میکردم چون کوچیک بود
با قنداق راحتتر میشه بچه رو بغل کرد
دختر من ۲۴۰۰ بود جثه اش به نظرم اوکی بود
مال من ۲۴۰۰بود هیچ مشکلی ام نداشت خداروشکر دستگاه هم نرفت
سلام عزیزم پسر من تو سی و چهار هفته با وزن ۲۱۰۰به دنیا اومد و خوب نسبت به بچه هایی که کامل به دنیا میان خیلی ریزه
من ب دنیا اوردم خوبه
نگران نباش
من خودم وزن تولدم 2700 بوده الان خودم نی نی دارم
ریز یا درشت بالاخره وزن میگیره دیگه
نه بابا خوبه وزن میگیره زود نگران نباش
پسر من ۲۷۰۰بود صد کم کرد شد۲۶۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.