۴۰ پاسخ

واااا خداتون رو شکر کنید که بچه تون زنده و سالم تو بغلتون هست
ان شاالله یکسره بهش شیر بدین تا رستم‌دستان بشه مهم زنده و سالم بودنش هست

اهمیت نده ، برای من سونو ۳۶ هفته گفت ۳ کیلو و ۲۰۰، ۳۹ هفته زایمان کردم ۲۶۰۰ بود، حالا نگاه خودم کنی بهم میاد یک بچه ۴ کیلویی زایمان کنم 🥰، روز زایمان هنگ بودم این کوچولو بچه منه 😬 الان یک ماه گذشته قد و وزنش دقیقا چیزی شده که مناسب بچه یک ماهه هست

اینقد تو فامیل داشتیم نارس بودن حالا واسه تو ک ۲۶۰۰ عالیه ، الان بزرگ شدن درشت هیکل از مامان باباشون بزرگتر

عزیزم بچه هایی که با وزن پایین بدنیا میان بعد تولد خیلی زودتر از بقیه بچه ها وزن میگیرن و رشد میکنن
ولی در کل ۲۵۰۰ که طبیعیه وزن بچه موقع تولد به ژنتیک هم ربط داره دست شما نبوده ک ناراحت بشی
جواب اطرافیان رو با اعتماد به نفس کامل بده و بگو مهم نیست خداروشکرسلامتیش مهمه وزن که زیاد میشه خودتو اذیت نکن

اطرافیان ..... میخورن بلا نسبت

عزیزم مال من ۳۶۰۰بود کلی حرف زدن برات مهم نباشه چاق ومادر بودن ملاک نیس همین ک تنش سالمه باید خداروشکر کنی مردم همه چی میگن چاق باشه یه چیز میگن لاغر باشه یه چیز دیگه پس اهمیت نده

نی نی جاریم ۲۵۰۰ دنیا اومد رفتیم تولد ۳ سالگیش یه اتیشی میسوزونه الان ، اصلا به این حرفا توجه نکن کلا بقیه دوسدارن یه حرفی بزنن مهم سلامتیشه خودت میرسی بهش تپلی میشه🥰

من خودم ۲۶۰۰ بودم وقتی به دنیا اومدم. خب نینی لاغر باشه مگه چی میشه شیر میخوره تپل میشه

عزیزم خداروشکر که سالمه و دامنت سبز شده
دختر من ۳۴ هفته ۲۶۰۰ دنیا اومد سر چند ماه هم سنای خودشم رد کرد

عزیزم تو یکی دوماه اول راحت شیر میخوره دوبرابر میشه وزنش نگران نباش اصلا

اتفاقا وزن هرچی کمتر باشه خطر زردی کمتر تهدیدش میکنه به حرف کسی اهمیت نده

وااا گریع نداره ک ب کسی چ مربوط نینی منم دو کیلو و صد بود ب دنیا اومدنش

برعکس همین ریزه میزه ها وزه تپلو میشن
شوهرمن۲۳۰۰ب دنیا اومده
الان مثل یک فیل هیکل سنگین
خیلی شیطون

خب عزیزم ب کسی نگو ۲۵۰۰بگو ۳کیلو ب دنیا اومده مردم وزنه ک ندارن بخوان وزن کن
اینطوری خودت اذیت نکن

والا منم بچم 3400 ب دنیا اومده همه میگن همییین😑😑همه از این حرفا میشنویم

بچه دوست من ۲و۳۰۰بدنیااومدانقدرکوچیک بودنمیشددست بزنی بهش سرسه ماه ماشالله تنقدتپلی شده بودانگاربچروعوض کرده بودن چرابرات مهمه بچه منم۳بودهمه میگفتن بااون شکم بزرگت چراانقدریزه ولی اصلاااااا برام مهم نبود

خواهر زاده من با وزن ۱۵۰۰ به دنیا اومد
دختر خالمم ۲۳۰۰ هر دوشون هم ماشالا الان همه چی تمومن

چند هفتگی زایمان کردی ۲۶۰۰؟؟؟؟؟؟

بچه ها ریز رشد شون بیشتر میشه
من دخترم ۲۹۹۰دنیا اومد
ماشاالله الان سه نیم سالشه ۱۷کیلو عه

وای این اطرافیان که میخان ول کنن چرت و پرت گفتناشون رو

پسر من‌ ۲۴۰۰ به دنیا اومد عزیزم الان ماشالله وزنش خوبه نگران نباش وزن میگیره سریع

پسرمن۲۹۰۰بود ولی دوقلوهای خاهرم هرکدوم۲۴۵۰بودن بیخیال حرف بقیه بهش برس جون میگیره

عزیزم دخترمنم ۲۶۰۰بدنیا اومد بعد۳روز ورمش خابید شد۲۳۰۰،اتفاقا بچه های ریز رشدشون بیشتره،اطرافیان منم زیاد گفتن
اصن برات مهم نباشه

عزیزم مهم اینه سالمه وزن و که سریع میگیره اصلا به این چیزا توجه نکن

من دخترم ۲۹۰۰ ب دنیا اومد همه این حرفارو شنیدم

آخه عزیزم وزن چیزی نیست که بخوای براش ناراحتی کنی🥺خداروشکر کن نینیت صحیح و سالم بدنیا اومده و کنارته خیلی زود وزن میگیره...به حرف بقیه توجه نکن.

لعنت ب حرف مردم

رشد می‌کنه بابا، بچه منم وزنش همین بود. اطرافیانو ول کن.

وا چ گریه ای لذت ببرید از وجودش
دختر من ۲۷۵۰ ب دنیا اومد
فردا میبرم واکسن
ولی در کل دیگه یکی تپله یکی کوچولو
مهم باهوش بودنه
این ریزه میزه ها ناقلاااااااان

من پسرم۲،۲۰۰ بود.چون زود به دنیا اومد

عزیزم ناراحت نباش اتفاقا بچه شما خیلی زودتر رشد می کنه و بزرگتر میشه به حرف بقیه هم اصلا گوش نکن

اطرافیان کلا دهنشونو نمیتونن ببندن
شیر میخوره چاق میشه نگران نباش

دختر من با لباس ۲۸۰۰ بود. به حرف بقیه اصلا اهمیت نده

پسر دایی من ۷ ماهه با وزن ۱.۷۰۰ به دنیا اومد، فقط یه لایه پوست روی استخون بود، ولی بهد ۶ ماه آنقدر خوب شد که کسی باور نمیکرد، وزن کوچولوی شما که خیلی بد نیست، خیلی سریع رشد میکنه

بده اطرافیان بگو شما ببرین وزنشو بیارین بالا ببینم بلدین یا نه🫤 خیلی از بچه ها با این وزنن من حتی بچه ی ۱۷۰۰ هم دیدم بزرگ شده انکار ن انگار ۱۷۰۰ بدنیا اومده

عزيزم گربه براي چي خداروشكر كن كه سالمه بچه هم هميشه اينجوري نميمونه كه بالاخره رشد ميكنه و قد ميكشه نگران نباش منم پسر أولم ضعيف بود و رشد خوبي نداشت اما الان خداروشكر همه حسرت قد و قيافش رو ميخورن درصورتي كه همه ميگفتن اين چرا اينقد كوجولوئه هرمي گفت بگو خداروشكر سالمه بزرگ ميشه ايشا…

خیلی ببخشیداااااا اطرافیانتو دهنشو گل بگیر بنشون سرجاشون..مهم سلامتی بچته بچه هرچقد ریزه تر باشه زودتر بزرگ میشه حرف بقیه رو هیچی حساب نکن..

بالای ۲نیم خوبه
نگران نباش ای فکرام نکن
خوب ازش مواظبت کن به وزن خوب میرسه

پسر اول من وزنش۲۸۰۰بود

عزیزم اصلا نگران نباش، به خدا بچه رشد میکنه و بزرگ میشه و فقط ایم غم و غصه ها به مادر میمونه، اصلا تا جایی که ممکنه نزار کسی بچه رو ببینه و به حرف های بقیه اهمیت نده

سوال های مرتبط