شیرخشک بیومیل پلاس چربیش بالاست ازاون بخر بخوره
منم دخترم ۲۶۸۰ بود
برای یه ماهگی بردم بهداشت میگفت آب قند نده بچت گفتم ابقندم کجا بود میگفت پس چطور اینقدر خوب وزن گرفته نگران نباش خوب شیر بده زود بزرگ میشه
شیر نان وزن دهیش عالیه تا زوده عادت نکرده ب اپتامیل نان براش بخر...روزی ۳۰ تا ۳۵ گرم ولی دخترمن بیشتر اضاف میکنه الان دوماه و ۷روزشه ماشالا ۶۷۰۰ وزنشه..یعنی درماه یک کیلوبیشتر اضاف میکنه،،بهداشتم بردم گفت وزنش مناسب سن ۳الی ۴ماهه اس
شیر خودتو بده خودتم چیزای مقوی بخور منم دخترم ۲۶۰۰ دنیا اومد اما چون شیر خودم چرب نبود با شیر خشک وزن گرفت وماشاالله الان وزنش عالیه ۲ سالشه
گلم درد داشتی ؟ ک زود زایمان کردی
شید خودت بده چیزای قوت دار بخور شیرت قوت داشته باشه چاق بشه جون بگیره
بعدم مولتی ویتامین خارجی البته با دستور پزشک من میدم
شیرخودتو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.