بیا گلم. از رو این ببین وزنشو
اره عالیه
من پسرم تو هفته شما به دنیا اومد 2700بود
منم امروز رفتم گفت ۳۵هفته و نیمه. ووزنش ۲۵۵۹بود گفت متوسطه
برا من 2500 بود
خوبه من خودم ۲۶۰۰ بدنیا اومدم😂
برای من ۳۵ هفته ۲۵۸۰ بود دکتر گفت نرمال به دنیا اومد ۳ کیلو بود حالا درشت نبود ولی ریز هم نبود توی رنج نرمال
تو گهواره زده ۲۶۰۰طبیعیه
کمه به نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.