۹ پاسخ

بیا گلم. از رو این ببین وزنشو

تصویر

اره عالیه

من پسرم تو هفته شما به دنیا اومد 2700بود

منم امروز رفتم گفت ۳۵هفته و نیمه. و‌وزنش ۲۵۵۹بود گفت متوسطه

برا من 2500 بود

خوبه من خودم ۲۶۰۰ بدنیا اومدم😂

برای من ۳۵ هفته ۲۵۸۰ بود دکتر گفت نرمال به دنیا اومد ۳ کیلو بود حالا درشت نبود ولی ریز هم نبود توی رنج نرمال

تو گهواره زده ۲۶۰۰طبیعیه

کمه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی