وزن ۲۶۰۰ تو هفته من خوبه ؟؟

۸ پاسخ

آره منم یکیش ۲۵۰۰ بود یکیش ۲🥹

از من تو ۳۳هفته این بود....دیگه الان هفته ای۳۰۰اضاف میکنن باید خیلی پروتئین مصرف کنیم

فقط بستی
من شبی یدونه میخوردم وزن بچم ۳۸ هفته ۳۷۰۰بود

اره عزیزم اگه زایمان طبیعی هستی تا ۳۸ ۳۹هفتخ مطمئنن وزنش بالاترم میره
سزارینم باشی حسابی. بخودت برس تا زایمان بیشتر شده باشه

خوبه شیر و مغزیجات بخور

اره خوبه

اره عالیه

اره خوبه چیزهایی بخورکه وزن نینی بره بالا

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان لِنا خانوم💞 مامان لِنا خانوم💞 ۴ ماهگی