۷ پاسخ

نمیدونم شاید کمه چون مال من 33 هفته و 6 روز 2/600 بود دکتر گفت وزنش عالیع توام به دکترت نشون بده ببین اون چی میگه

عزیزم خوبه من بچه اولم وزنش تو ۳۶ هفته دوکیلو بود ماشالله دنیا اومد ۳۹ هفته ۴ کیلو بود

دقیق چند هفته و چند روز بودین؟
منم 35هفته و 4روز 2488گرم بود ولی نشون دکتر هنو‌ ندادم .دکتر سونوگرافی هم چیزی نگفت

من دیروز ک ۳۶ هفته بودم رفتم ۲۵۰۰ بود
۳۸ هفته ختم بارداری دادن بهم حالا چیزای مقوی بخور ک وزن بگیره

غذای پروتیین دار بخور تا زایمان وزنش میره بالا،تخم مرغ وبادوم حتمن بخور،سینه مرغ ،کباب،خیلی کمک میکنه به وزن گیری.نگران نباش❤️برنج و نون کم بخور چاق نشی

عیب نداره گلم چیزای مقوی بخور انشاالله وزن میگیره

اره فکنم گهواره حداقل وزنو میزنه

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان آرتا و هیراد مامان آرتا و هیراد ۱ ماهگی