خانما ۳۷ هفته و ۶ روز وزن ۲۹۶۰ خیلی کمه؟؟

۷ پاسخ

غصه وزن‌ نخورین همین ک سالم باشن دنیا میرزه بعدش تپل میشه نشد هم فقط سلامتی مهمه ولاغیر من ۳۲ هفته وزن ۲۱۰۰ بود گفت خیییلی عالیه بچت تپله ولی دختر ۲۷۰۰ ب دنیا امد ۳ سال پیش الانم ریزه و انقد بهم گفتن چقد ریزه لاغره گفتم فقط مهم اینه ک تنش سالمه

نه من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم ۲۹۵۰ بود بچه ام

بمن ک هرسری میگن بچت ریزه ولی ناراحت نمیشم.چون هم خودم هم همسرم چاق نیستیم

درشت نیست ولی نرماله
کلا برای موقع تولد بالای۲۵۰۰ نرمال محسوب میشه و اوکیه

والا من هربار میرم میگه درشته بازم اعصابم به هم میریزه🫠😄 گیر کردیم با این وروجکا

نه خوبه

نه عزیزم خوبه که

سوال های مرتبط

مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان نخودچه🤤💙 مامان نخودچه🤤💙 ۸ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی