خانما ۳۷ هفته و ۶ روز وزن نینی ۲۹۵۰ خوبه؟

۳ پاسخ

من 38هفته و دو روز 3200بود

اره خوبع

عالیه
تا ۴۰ میرسه به ۳۳۰۰ اینا
اگه زودتر باشه ک کمتر باز
زایمانتم بهترع

سوال های مرتبط

مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی