خانما ۳۶ هفته و ۴ روز وزن جنین ۲۸۵۰ کم نیست؟؟؟

۸ پاسخ

خیلی خوبه دختر من ۳۷ هفته ۲۴۰۰دنیااومد

نه خیلی هم خوبه سر دختر اولم ۳۵ هفته ۲۴۰۰ بود ۴۰ هفته و یک روز زایمان کردم ۳ کیلو فیکس بودالان کوچولو تو تا زایمانت ۳ و خورده ای میشه عالیه

خوبه عزیزم

منم ۳۶و ۶روز سونو دادم ۲۸۸۰
دیروز ۴۰هفته و ۱روز بدنیا اومد ۳۴۰۰

تو 39هم زایمان کنی میشه اصلا دوهفته دیگه میشه 3200 یا 3300 هفته ای200تا250گرم اضافه میکنن دیگه این وزن عالیه بعد سونو ها وزن حداعقل 100تا200گرم کمرتن
این هفته ها اخر دلستر بخور حلیم بخور شیر بخور

من 36هفته کامل دنیا اومد 2400بود وزنش

ن کم نیست

کمه دکترت چیزی نگفت؟
اشکال نداره ایشالا تا زایمان بیشتر وزن میگیره

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا🩷👧🏼 مامان رستا🩷👧🏼 ۱۰ ماهگی
مامان طلا🐥♥️ مامان طلا🐥♥️ روزهای ابتدایی تولد