خانما ۳۷ هفته وزن بچه ۲۹۰۰ کمه
چیکار کنم بره بالا به جز لیدی میل

۸ پاسخ

پسر من الان ۲۹۰۰🥺

اصلا وزنش کم نیست چرا بیخودی نگرانی

خب برا زایمان طبیعی خوبه که

خوبه وزنش

خوبه وزنش منم همینقد بود دکترم گفت خوبه

حلیم،آبگوشت،بستنی،

ببین من چون خودم قندم نرمال بود و خودم وزنم کم بود دکتر گفت شیرینی و خامه و سیب زمینی سرخ کرده بخور،خوردم خیلیم تاثیر داشت

کباب
سیب زمینی ابپز
تخم مرغ آب‌پز
شیربرنج
کره بادوم زمینی وعسل

سوال های مرتبط