۵ پاسخ

ی مقدار کمه

اگ طبیعی میخوای بیاری
بیشتر از ۳و۲۰۰اینا نشه بهتره برای خودت راحتره
وزنش همین الانم اوکیه

یه مقداری کمه

کوچولو عه دیگه نی نی 🥹

کمه ی مقدار

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷تودلی💙 مامان ماهلین🩷تودلی💙 ۳ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد