سلام خانم ها تو هفته 37 وزن جنین ۲۹۰۰ خوبه یا کمه

۴ پاسخ

من ۳۷هفته بچم ۳۱۰۰ بوده
۳۷هفته و ۵روز زایمان کردم ۳۲۵۰ شده بود

نگران نباش نرماله

تصویر

ن خوبه گلم تا ۳خورده ای می‌ره وزنش من امروز سونو رفتم ۳۸۰۰خورده ای بود گفت نرمال وزنش

کمه عزیزم بیشتر ب خوراکت برس ک بچه وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ ماهگی