بچه ها تو 37 هفته بچه 2800 خوبه یا کمه

۶ پاسخ

عالیه

من 36هفته 2832بود

طبیعیه خوبه

خیلی از بچه ها با همین وزن دنیا میان...نی نی شما انشالله تا موقع دنیا اومدن بیشتر هم میشه😍👌

آره عزیزم از ۲۵۰۰ به بالا وزن نرماله

سلام خوبه

سوال های مرتبط

مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان artin🐥❤️ مامان artin🐥❤️ هفته چهلم بارداری