خانما میگم وزن 2800 واسه 37 هفته و 2 روز کم؟؟

۳ پاسخ

من دیروز ۳۷ و ۱ روز بودم رفتم سونو ۲ و ۸۰۰ بود دکتر سونوگرافی گفت کمه باید ۳ کیلو باشه

ارع تا دو سه هفته دیگ مرز ۳و ۵۰۰ رد میکنه

خوبه ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید نیکان🩵💙 مامان سید نیکان🩵💙 ۱۴ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی