خانما وزن بچم امروز دکتر گفت 2 کیلو 800 تو 37 هفته کمه؟؟

۵ پاسخ

خوبه من ۳۷ هفته بدنیا اومد۳۱۵۰

ن نرماله

خوبه

دخترمنم۳۷هفته ۲۹۰۰دنیااومد

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری
مامان سامیار و هورام مامان سامیار و هورام روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری