37 هفته و 2 روز میشه زایمان کرد؟
(سزارین)

۴ پاسخ

آره میشه

من ۳۷ زایمان کردم عزیزم

به منم ۱۸ ام نامه داده دیگه واقعا نمیکشم

من خودم بخاطر آنزیم کبدیم بالا بود دقیق سر 37 هفته زایمان کردم اونم طبیعی چون بچه اولم بود آره میشه زایمان کرد ولی سزارین باید نامه از پزشک داشته باشی تا سزارین کنن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان سید نیکان🩵💙 مامان سید نیکان🩵💙 ۱۴ ماهگی
مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری
مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی