خانما کسی 37 و 2 روز طبیعی زایمان کرده؟

۶ پاسخ

خواهرم

سلام عزیزم دکتر چی بهت گفت

من خواهرم زایمان کرد بچش هم دستگاه نرفت

اره من ۳۷ هفته تمام زایمان کردم

بله من سر بچه اولم

زن داداشم ۳۷هفته و سه روز بچه دستگاه نرفت
آمپول نزده بود

سوال های مرتبط

مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی