سلام دوستان وزن بچه تو 36 هفته 2800 خوبه؟

۶ پاسخ

بله دیگ نرماله

عالی مال منم 2900بود

منم ۳۶هفته ۲۸۰۰بود

اره من ۲۶۰۰ بود گفت خوبه

بد نیست

اره

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان راحیل✨💞 مامان راحیل✨💞 ۳ ماهگی
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی