خانما ۳۷ هفته و ۴ روز خوبه برا معاینه لگنی؟

۴ پاسخ

آره من 37هفته و3روز رفتم

باید دکترت بگه

ار خوبه ک‌ نمی‌دونم چرا من انقد بی خیالم نرفتم هنوز 🫤

اره من ۳۶ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزم🤰🏻🩵 مامان معجزم🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی