۳۷ و ۴ روزم زایشگاه برم معاینه لگنی میکنن

۶ پاسخ

برو عزيزم

زود نیست بزار ۳۸ تمام برو

بله عزیزم

بله اگه لازم باشه انجام میده

بله عزیزم

اره

سوال های مرتبط

مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی