۸ پاسخ

37هفته نمیره ولی 27میره

ن دیگه دستگاه زاد نمیره😂🤭 مگر اینکه خدایی نکرده خدایی نکرده مشکل ریوی داشته باشه ک اونم اکثرا ارثیه همه اینجوری نمیشن .تقریبا نینی شما تکامل پیدا کرده ماشالله خدا حفظش کنه

نه دیگه ۳۶ به بعد نمیره دستگاه معمولا

فاطمه چند روز موند عزیزم ؟

نه من دخترم ۳۷ و چهار روز به دنیا اومد خدا رو شکر دستگاه نرفت با وجود این که وزنش کم‌بود

حالا زاد چیه نوشتی آخر جملت خانوم تررک

۳۷ هفته بچه کامله

27هفته ک زایمان زودرس حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد