من ۳۷و۵ زایمان کردم با وزن ۳۲۰۰ اصلا دستگاه نرفت
نه قربونت از ۳۷ هفته نمیره دستگاه
من بیشترگردو خوردم توباغ خیلی گردوکاشته بودیم خیلی خوردم
۳۸عفته نه ماه کامله دیگ بعضیا این موقع زایمان میکنم اونم طبیعی اگه بچهمشکلی نداشته باشه شاید دستگاه نره
من بچه اولم ۳۵هفته باوزن۴کیلوبدنیا آمدنرفت تودستگاه بچه دوم ۳۹ هفته باوزن ۳کیلوو۵۰۰بدنیا امد۱۰روزتودستگاه بود
نه فکر نکنم
نه فک نکنم بره
من ۳۷ هفته زایمان کردم دستگاه نرفت وزنم ۳۱۰۰ بود
نمیشه در نظر گرفت ی سری بچه هارو دیدم ۳۳ هفته دنیا اومدن مرخص شدن ی سری هفته هم بالا بوده دستگاه رفته چرا میخای زود دنیا بیاد؟
از منم ۳۶هفته و۵روز با وزن۲۴۰۰ نرف خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.