خانما ۳۸ هفته بچه می‌ره دستگاه ؟؟؟؟؟

نی نی زایمان طبیعی شیر خشک فرزند

۱۰ پاسخ

من یکی و دیدم 34 هفته بود دستگاه نرفت یکی رم دیدم 40 هفته بود یه هفته تو دستگاه بود

خیررر

نه بچه های من ۳۸ هفته و دو روز به دنیا اومدن دوقلو هم بودن ولی دستگاه نرفتن

فکر میکنم مونده به بچه بعضیا تو هفته های پاینترم نمیرن دستگاه ولی بعضیام تو این هفته شاید برن البته احتمال خیلی خیلی کم
کلا دخترا زودتر ریه شون تکمیل میشه
پسرا ناز نازی ترن ب نسبت

ن عزیزم من ۳۸هفته زایمان کردم

۳۸ بچه کامل

دخترم ۳۸ کامل دو روز دستگاه رفت
اینم بگم شاید بچه شما نره

نه بابا بچه دوستم ۳۶ هفته بدنیا اومد نرفت دستگاه

نه

نه دیگه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد