پسرمن ۳۶و۳روز بود رفت تو دستگاه
نه دکتربه من گفت تا36هفته نگه داری بچه هاتو نمیرن تو دستگاه، واسه من 33هفته بدنیا اومدن یه هفته رفتن
عزیزم منم ۳۶ هفته و ۵ روز بود پسرم دستگاه نرفت خداروشکر
امپول ریه هم نزده بودم
دوقلوهام ۳۵ هفته بودن دستگاه نرفتن
نه نمیره
تو که داری ۳۷ رو پر میکنی از ۳۷ هفته بچه کامله سه روز دیگ ۳۷ هفتت تموم میشه استرش الکی نداشته یاش
بستگی به بچه داره
نه نمیره تشکیل دیگه
بستگی داره عزیزم یکی ۴۰ هفته میره یکی ۳۶ نمیره انشالله اگ میخای زایمان کنی نزه
بستگی داره عزیزم ولی دختر من نرفت
شانسیه.بعضیا نمیرن
اگه آمپول ریه بزنی درصدش میاد پایین
دختر جاری من ۳۶ و ۴روز دنیا اومد ۴ سال پیش نرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.