زایشگاه به من گفت زیر۳۶میره دستگاه
۳۶ و ۲ روز باشع نمبره
انشاالله که نگهش داری تا وقتش
من پسرمو ۳۵و۶روز زایمان کردم نرف دستگاه
وزنشم خوب بود
معمولا امپول ریه میزنن که سریع تر ریه اش کامل شه که نره دستگاه
بستگي داره ميبيني بعضيا كامل شدن نميرن
بستگی داره من ۶فروردین زایمان کردم ۳۵ هفته و۳روز بودم پسرم ۳روز رفت دستگاه بعد مرخص شد
احتمال داره بره ولی نگران نباش خیلی از بچه ها اینطوری میشن و زود هم مرخص میشن با این حال سعی کن با دکترت حرف بزنی و بچه رو نگه داری راهکار زیاد هست
من پسرم ۳۶هفته بدنیا اومد نرفت دستگاه ولی صبحش امپول ریه سه تا واسم زدن عصر عملم کردن فرداشم مرخص شدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.