خانما بچه ۳۳ هفته میمونه یا نه ؟؟؟


نی نی زایمان طبیعی شیر خشک فرزند

۸ پاسخ

۳۲ هفته دیدم ک مونده زودم مرخص شده

نگران نباش عزیزم منم بچه اولم ۳۶ هفته ب دنیا اومد ولی دومی ۳۷ هفته

زمانی بستری بودم برا دفع پروتیین.یه نوازد ۲۹هفته دنیا اومده بود دوهفتع تو ان ای سیو بود.مرخص شد خداروشکر

بله میره دستکاه چند روزی

بله چرا که نه😍

بله عزیزم. من پسرم ۳۳ هفته دنیا اومد

من بیمارستان بودم بچه ۳۱ هفته خوب شد رف خونه

اره عزیزم میره دستگاه یه مدتی بعد مرخص میشه

سوال های مرتبط