۳۲ هفته دیدم ک مونده زودم مرخص شده
نگران نباش عزیزم منم بچه اولم ۳۶ هفته ب دنیا اومد ولی دومی ۳۷ هفته
زمانی بستری بودم برا دفع پروتیین.یه نوازد ۲۹هفته دنیا اومده بود دوهفتع تو ان ای سیو بود.مرخص شد خداروشکر
بله میره دستکاه چند روزی
بله چرا که نه😍
بله عزیزم. من پسرم ۳۳ هفته دنیا اومد
من بیمارستان بودم بچه ۳۱ هفته خوب شد رف خونه
اره عزیزم میره دستگاه یه مدتی بعد مرخص میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.