۷ پاسخ

من تاره امروز وارد هفته ۳۳ شدم 😁

کلن گیر میکنه دیگه نمیگذره
برا منم همینجوری دیر گذشت 🫠

ماه هشتم هشت سال طول کشید

الان خوبه ماه هفتم لعنتی اصلا تموم نمیشذ

هفته اخرررررررر هشت
یکم داره کش میاد کاش بره روی دور تند🫠

کاملا موافقم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️👍

😬 بله واسه منم نمیره دو هفته ست تو این هفتم 😄😄😄

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد