۷ پاسخ

منم میگم کی 37میشم 😄😂پس فقط من نیستم این جوریم همه توی 35موندبم

انشالله بسلامتی تموم بشع🥰

وای از 31به بعد نمیگذره 😬من نمیدونم چجوری ولی توی 35هفته و4روز انگار یک هفته گیر کرده بودم

منم خیلی منتظرم خسته شدم 🥴

ایشالله زود میگذره

منم تو ۳۵ موندم 😐

منم دا نمیکشم

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد