منم میگم کی 37میشم 😄😂پس فقط من نیستم این جوریم همه توی 35موندبم
انشالله بسلامتی تموم بشع🥰
وای از 31به بعد نمیگذره 😬من نمیدونم چجوری ولی توی 35هفته و4روز انگار یک هفته گیر کرده بودم
منم خیلی منتظرم خسته شدم 🥴
ایشالله زود میگذره
منم تو ۳۵ موندم 😐
منم دا نمیکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.