خانما بچه ۳۶هفته دنیا بیاد می‌ره دستگاه

۸ پاسخ

معمولا تا قبل ۳۷ میرن دستگاه مخصوصا پسرا که ریه هاشون دیرتر میرسه نسبت به دخترا

سعی کن استراحتت بیشتر کنی به هفته ۳۸برسی انشاا...

مگه انقباض داری

فک کنم وزنش خیلی تاثیر داشته باشه روی دستگاه رفتن یا نرفتن

نه یه بچه میبینی ۳۴ هفته نمیره دستگاه یکی ۳۸ هفتس ولی دستگاه لازمه کلا ۳۶ هفته دستگاه نمیخواد معمولا ولی باز به بچه هس

وزنش بالا ۳باشه بعیده بره

اره میره پسرمن ۳۶هفته و ۴روز دنیا اوند رفت

فکر کنم بره هم خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد