مامانا بچه ۳۶هفته بیاد دستگاه میره

۶ پاسخ

امپول ریه رو بزن.
تخت بغلی من موقع دخترم ۳۶ هفته بود مشگلی نداشت

آمپول ریه هم نزدم

من 36 هفته 7روز دنیا اوردم،نرفت 3200 بود وزنش

نه میگن بیشتر بچه ها نمیرن

اگه امپول ریه زده باشی نه

سوزن ریه ها رو اگ زده باشی فک نکنم بستگی به خود بچه هم داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۱ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی