۳ پاسخ

معمولا نمیره بیشتر دوقلوها میرن

دوقلوهای داداشم ۳۵ هفته دنیا اومدن و نرفتن دستگاه.

من ۳۶تموم بدنیا اومدن ی قلم سه روز رف دستگاه بستگی ب بچه داره

سوال های مرتبط

مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری