والا دوست من ۳۶ هفته بچش دنیا اومد دستگاه نرفت
نه بابا همش به وزنش بستگی داره تویک روز هم بری توماه9 دیگ بچه کامله منتها به وزنش بستگی داره.دوست من سی وپنج هفته سزارین کرد بچه3400 به دنیا اومد دستگاه نرفت که هیچ ماشالله بچه روشن وباهوش و بامزه ای داره.وزنش خوب باشه دستگاه نمیره عزیزم❤ایشالله که به موقع به دنیا بیاد
نه از من دوتاشون ۳۶ بدنیا لومدن نرفتن دستگاه شکر خدا
ن مگر اینکه وزنش کم باشه یا اکسیژن خونش پایین باشع
فک کنم بستگی ب وزنش داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.