۳۶هفته بچه به دنیا بیاد دستگاه میره؟؟

۸ پاسخ

من دخترام۳۶هفته بودن دخترعمم ۳۶/۲روز بود نرفتن

به من امروز گفت قبل ۳۸ میره چون تو ریه اش آبه

نه نمی ره البته‌ بستگی به‌ وزنشم‌ داره

فک کنم اگه وزنش خوب باشه و‌ ریه تشکیل شده باشه دستگاه نمیره

بستگی به شرایط بچه داره
دوست من بچش دستگاه نرفت

اگه ریه تشکیل نشده باشه میره دستگاه

نه

بستگی به نینی داره

اگ امپول ریه زده باشی فک نکنم و وزنش خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری