من دخترام۳۶هفته بودن دخترعمم ۳۶/۲روز بود نرفتن
به من امروز گفت قبل ۳۸ میره چون تو ریه اش آبه
نه نمی ره البته بستگی به وزنشم داره
فک کنم اگه وزنش خوب باشه و ریه تشکیل شده باشه دستگاه نمیره
بستگی به شرایط بچه داره
دوست من بچش دستگاه نرفت
اگه ریه تشکیل نشده باشه میره دستگاه
نه
بستگی به نینی داره
اگ امپول ریه زده باشی فک نکنم و وزنش خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.