عزیزم هیچکسی جز خدا خبر نداره بچه ۴۰ هفته دیدم دستگاه رفته بچه ۳۵ هفته دیدم نرفته 🙂
بستگی داره بعضی بچه ها ۳۵هفته بدنیا میان ولی دستگاه نمیره بعضیا هم ۴۰هفته میره ایشالله خیره خدا خودش کمکت کنه
میگم مامان فندق طبیعی هستی یا سزارین
ن نمیره بچه منم ۳۶ هفته تکمیل دنیا اومد
نه عزیزم نمیره من بچه اولم ۳۵هفته۶روز به دنیا اومد دستگاه نرفت
ببین همه چی بسته به شرایط داره من ۳۶هفته ۶روز کیسه آبم پاره شد تا زایمان کنم شدم ۳۷ بچه دستگاه نرفت
ولی تو گهواره بچه ای دیدم که ۳۸ هفته بوده دستگاهم رفته اصلا فکرتو درگیر این چیزا نکن
دختر من ۳۶هفته و ۴روز دستگاه نرفت
خیلی بستگی داره ریه و شش هاش تشکیل شده باشه
البته میگن تکامل دخترا بهتر از پسراس…
شاید اگه پسر بود دستگاه میرفت
ن بابا رسیدس
دکتر من گفت تا ۳۶ بمونی دستگاه نیاز نیست وای ۳۴ دستگاه میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.