خانما از چند هفته بچه دستگاه نمیره امپول ریه هم زدم

۴ پاسخ

بستگی ب شرایط جسمی بچه داره بوده ۳۹ دستگاه رفته ۳۵ دستگاه نرفته

دیگه از سی و شش احتمالش خیلی کم میشه اگرم بره تو دستگاه چند روز زیاد نیس

من ۳۵ هفته بودم زایمان کردم بچم دستگاه نرفت

تو چ شرایطی آمپول ریه میزنن؟ علت خاصی داره؟

سوال های مرتبط