میشه ۳۷هفته زایمان کرد و بچه توی دستگاه نره؟

۶ پاسخ

بله.فقط بچه ی ۳۵ هفته به پایین میره دستگاه

بله من37و سالمه

عزیزم من ۳۶ هفته زایمان کردم بچم خداروشکر نرفت دستگاه

آره من دوقلو هم دیدم ۳۶ هفته و ۲ روز دستگاه نرفتن

اره من ۳۷ زایمان کردم

اره من ۳۷هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری