کیا ۳۷هفته زایمان کردن بچه دستگاه نرفته؟؟؟؟

۳ پاسخ

سلام من ۳۶ هفته زایمان کردم ، دستگاه نیاز نداشت معمولا دیگه جنین رشد خودش رو کرده

من ۳۶ و ۵ روز سزارین شدم دستگاه نرفت خداروشکر

۳۷ک کامله.

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی